راهزن!

ای راهزن!دوباره به این کاروان بیا ...

ای راهزن!دوباره به این کاروان بیا ...

ایمان خلق و صبر مرا امتحان مکن
بی آنکه دلبری کنی از این وآن بیا

«قلب» مرا هنوز به یغما نبرده ای!
ای راهزن! دوباره به این کاروان بیا

بایگانی
آخرین مطالب

"تمنا"

مدتهاست هوس باریدن دارم،شوق جاری شدن ...

مدتهاست در کنار جاده ی انتظارعاشقانه به انتظارت  نشسته ام

خیلی وقته چشمانم را به جاده ی آمدنت دوخته ام

نمیدانم چرا بی دلیل بوی تورا از هر گلی میگیرم

تورا درتصویر هرکسی می بینم

نمیدانم ...

 نمیدانم چرا اینقدرسنگین، غبارعفت ات بر دلم نشسته

نمیدانم چرا اوج حیارا در جمالت میبینم

همش دنبال ترانه هایی هستم که مناسب وصف حالم باشد وثانیه های بغض آلودی که میگذرانم

با تنها عکسی که دارم ور می ورم

نگاهم را به نگاهت می سپارم

خیره میشوم ...

صدای ظریفت هرلحظه درگوشم می پیجد

به چشمان معصومت زل می زنم

درعالم خودم حرفها نیست که نزده باشم

آنقدر با دل کوچک ورنجیده ام دردودل میکنم

گویی از آسمان فرشته نجات گوش بما سپرده است

به هر دری میزنم

اما انگار نه انگار

کسی نیست درمانده را دوا بخشد

به عکست از هرسو نگاه میکنم واین جمله رو بغل چشمان نازنین ات به یادگار حک میکنم:

"هوای آنسوی چشمانم بارانیست

سکوتم تحفه ی رنجی پنهانییست

صدایی از درون  با من می گوید

شروع فصل بی رحم تنهاییست"


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی