راهزن!

ای راهزن!دوباره به این کاروان بیا ...

ای راهزن!دوباره به این کاروان بیا ...

ایمان خلق و صبر مرا امتحان مکن
بی آنکه دلبری کنی از این وآن بیا

«قلب» مرا هنوز به یغما نبرده ای!
ای راهزن! دوباره به این کاروان بیا

بایگانی
آخرین مطالب

"فراق"

"دل" بی قرار است...

می تپد

می نالد

می سوزد

اما

اما نمی دانم برای هست،یا هیچ

نمی دانم...

بی قراری آشوب به پا کرده است در دل"تنگم"

از جنس آتش،شرر،شوق،وصال

می تپد برای دوردست ها

آنسوی مرزها

گمشده ای دارم که در طوفان تاریک شهر خیالی ام گم کرده ام

گمشده ای دارم که در عمق ناکجاآباد اقیانوس دنبالش میگردم

پرواز میکنم درآسمان  قفس خویش

بی رمق بال می زنم

به شوق وصالش

اما

اما انگار"دل بر" شورفراق را می پسندد

واژه ها در دلم طوفان به پا کرده است

ازنگاه درد آلودم

خزان می بارد

نمیدانم....

نمیدانم با چه واژه ای وصف بیقراری کنم

باچه واژه ای از احوال گل سرخ ِپژمرده ام بنویسم

بنویسم که در دل تنگم گله هاست

بنویسم که دلم خانه ی حزن ونواست

بنویسم ازفاصله ها

از سکوت

بغض

نفرین

نمیدانم ...

نمیدانم شاید زیبایی تقدیر همین است؛

                                                                   "فراق"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی